ଲାଇଫ୍ ଷ୍ଟାଇଲ୍

ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବାରେ ସହାୟକ ହେବ କି ଆମ୍ୱ ? ଜାଣନ୍ତୁ..

mango

ଅର୍ଗସ ବ୍ୟୁରୋ:  ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁରେ ଆମ୍ବର ବାସ୍ନା ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଆକର୍ଷିତ କରିଥାଏ । କିନ୍ତୁ ଅନେକ ଲୋକ ପ୍ରାୟତଃ ପଚାରିଥାନ୍ତି ଯେ ସେମାନେ ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବା ସମୟରେ ଏହି ଫଳକୁ ଖାଇପାରିବେ କି ? କାରଣ ଆମ୍ବରେ ଥିବା ଚିନି ପରିମାଣକୁ ଦୃଷ୍ଟିରେ ରଖି ଏହି ପ୍ରଶ୍ନ ସମସ୍ତଙ୍କ ମନରେ ଉଙ୍କି ମାରେ ।

ଆମ୍ବ ଖାଇବାକୁ ପ୍ରାୟତଃ ସମସ୍ତେ ଭଲ ପାଆନ୍ତି, କିନ୍ତୁ ମନରେ ଅନେକ ଭୟ ଥାଏ । ତେବେ ବିଶେଷଜ୍ଞଙ୍କ ମତରେ, ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବା ପାଇଁ ଆମ୍ବ ଖାଇ ପାରିବେ । ସେ କହିଛନ୍ତି ଯେ, ଏହି ଫଳ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପାଇଁ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଲାଭଦାୟକ ଅଟେ । ଏଥିରେ ଭିଟାମିନ୍ ଏ, ଭିଟାମିନ୍ ସି, ଆଇରନ୍, ତମ୍ବା ଏବଂ ପୋଟାସିୟମ୍ ପରି ଅନେକ ପୋଷକ ତତ୍ତ୍ୱ ରହିଥାଏ । ତେଣୁ ଆପଣ ଏହି ଫଳକୁ ସୀମିତ ପରିମାଣରେ ଖାଇପାରିବେ । ସେ ଆହୁରି ମଧ୍ୟ କହିଛନ୍ତି ଯେ, ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବାବେଳେ ଆପଣ ଆମ୍ବକୁ ନିଜ ଖାଦ୍ୟରେ ମଧ୍ୟ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରିପାରିବେ ।

କିନ୍ତୁ ମନେରଖନ୍ତୁ, ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବା ସମୟରେ ଆପଣ ଆମ୍ବ ଶେକ୍ କିମ୍ବା ଆମ୍ୱରସ ପିଇ ପାରିବେ ନାହିଁ । ଆମ୍ବ ଖାଇବା ଦ୍ୱାରା ହଜମ ପ୍ରକ୍ରିୟା ମଧ୍ୟ ଭଲ ହୋଇଯାଏ । ଏହା ସହିତ କୋଲେଷ୍ଟ୍ରଲ ସ୍ତର ମଧ୍ୟ ପରିଚାଳିତ ହୁଏ । ଏହା ସହିତ ସେ କହିଥିଲେ ଯେ ଯଦିଓ ଆମ୍ବରେ ଅନେକ ପ୍ରକାରର ପୋଷକ ତତ୍ତ୍ୱ ମିଳିଥାଏ, ତଥାପି ଆପଣ ଦିନରେ କେବଳ ଗୋଟିଏ ଆମ୍ବ ଖାଇବା ଉଚିତ୍ । ଅନେକ ଲୋକ ଖାଦ୍ୟ ଖାଇବା ପରେ ଆମ୍ବ ଖାଆନ୍ତି, କିନ୍ତୁ ଏହି ପଦ୍ଧତି ଠିକ୍ ନୁହେଁ କାରଣ ଏହା ଆପଣଙ୍କ ଓଜନ ବଢାଇପାରେ । ଯଦି ଆପଣ ସକାଳ କିମ୍ବା ସନ୍ଧ୍ୟା ଜଳଖିଆରେ ଏହି ସୁସ୍ୱାଦୁ ଫଳକୁ ଖାଆନ୍ତି ତେବେ ଏହା ଭଲ ଅଟେ । ଏହାସହ ଆମ୍ବ ରୋଗ ପ୍ରତିରୋଧକ ଶକ୍ତି ମଧ୍ୟ ବଢାଇଥାଏ ।

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Most Popular

To Top